V5 A og B Bergen torsdag 11 juni 2015

Byen er Bergen og laget er Brann. Men de driver også med mye godt hestehold i Bergen og omegn, og idag skal mange av disse ut til dyst på Bergen Travpark. V5A ser veldig lettløst ut, det gjør derimot ikke V5B






Gjennomgang av de enkelte V65 løp i Bergen med travtips og vurderinger.. 

V5A - 1
Varmblods 2100 meter. 9 Non Stop Sas, et løp i kroppen etter pause ? Den blir så skummel at jeg setter den først på ranken og kan bankes, selv med Lars T Hauge i tømmene. Motbud blir 5 Eminet Sun og 10 Delphis Jag
Rank: 9 - 5 - 10



V5A - 2
Kaldblods 1600 meter auto. 5 Føynland Jerven har vist såpass styrke i det siste at den godt kan alene strekes på bongen. Den har hatt noe galopp tendenser i de to siste uten at det har forhindret den fra å være helt fremme ved målgang, kun slått av en god Komnes Brazze sist. Idag er Håkon tilbake i sulkyen til 1 Jossejerven, det går bedre og fra spor en kan den gjøre det vanskelig for Storetvedt å komme forbi, men jeg regner med at femmen fyker ganske fort forbi.
Rank: 5 - 1






V5A - 3
Varmblods 2100 meter. Her banker jeg like gjerne 7 Fast Girl, ingen over ingen ved siden.
Rank: 7 


V5A - 4 / V5B - 1 
Varmblods 2600 meter.. Her nevner jeg kun en hest og det er 4 Schoking Day med Landaas tilbake i sulkuen, det er den eller alle. Et åpent løp hvor jeg har troa på 4 med Landaas i sulkyen bør den vise de andre bakskoa.
Rank: 4 - 3 - 10 - 2 - 1 - 5


V5A - 5 / V5B - 2
Kaldblods 1600 meter.  Her er det så mange like gode hester at jeg sier heldekk. nå har vi løst de fire første løpene, via bankere så bongen koster lite ved å heldekke dette
Rank: ALLE





V5B - 3
Kaldblods 2100 meter. 12 Rapp Fond og Øyvind Austevoll har vist stabilitet i de to siste og det tror jeg blir en nøkkel i dette løpet. Den bør dekkes opp med 7 Tana Faxen, 8 Vertigo Kongen og 9 Bjørnhaug Faksa som alle har vist og gått greie løp i det siste.
Rank: 12 - 9 - 7 - 8 


V5B - 4
Kaldblods 2100 meter. Dette er travløp, ;)  her er det mye rart og jeg ville streket mange hester selv om jeg har mest tro på Lars Tore Hauge og 8 Grans Viktoria. Jeg bruker ranken til resten av de jeg tror kan ha en mulighet.
Rank: 8 - 11 - 3 - 6 - 7 - 9 - 10 






V5B - 5 
Kaldblods 2100 meter. Et lite felt, men flere gode hester. Her har jeg tro på 2 Vertigo Ella. Den var ikke helt på lag mot gode hester sist , men gruste akkurat  det samme feltet som idag  gangen før.
Rank: 2 - 5 - 6 



Det var dagens tips til Bergen og V5 A og B; lykke til å husk å kikke innom KLINK BANKER sine facebook sider for enda flere tips.






Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar