V65 Leangen 20 Juli 2015

Etter en arbeidsom tid med lange dager er jeg tilbake med tips igjen. Jeg vet dere har savnet meg og nå- er jeg på nett igjen. Og det er en glede å kunne ønske velkommen til spill i bartebyen igjen. Vi har seks spennende løp som skal løses på en måte som kan sørge for at vi sitter igjen med flest mulig rette.Det kan fort være at bartekongen selv sitter på løsningen i vel halvparten av løpene.  Så nok en gang velkommen til mandagskarsk og bartesnurr på Leangen ..




Gjennomgang av de enkelte V65 løp på Leangen travbane, med travtips og vurderinger.



V65 - 1
Varmblods 2640 meter. Vi starter ballet med et langløp. Hvor jeg er ganske sikker på at tre hester vil krige om seieren. 2 J.J Funkies er i kanonform og gikk bra på langløp i siste på raden, kun slått av idag Blekkan kjørte 7 Deweydefeatstruman, som nok har en fordel av å ha Blekkan tilbake i sulkyen. Men jeg ville også dekket opp med 12  Fill Joy Dream, som har gått noen supre langløp fra drøye spor i det siste.
Rank: 2 - 7 - 12






V65 - 2
Kaldblods 1640 meter. Her tror jeg vi kan knekke til å si banker på Blekkan og 8 Liza, to eventuelle motbud kan være 9 Åse og 11 Moelven, som begge har fart i kroppen.
Rank: 8 - 9 - 11



V65 - 3
Varmblods 2140 meter. Her er det mulig at Blekkan nok en gang sitter på en vinner. Har ikke kjørt hesten i det siste, men 5 Tania NL er en av de beste i feltet. Men den kan fort utfordres av 6 Educated og ikke minst 9 Rebella Salute, som begge er kapable hester og som har vist fin form i det siste.
Rank: 5 - 9 - 6 




V65 - 4
Kaldblods 2140 meter. Jeg vil kalle det et åpent løp, selv om 9 Emo Nisjaløkken er stor favoritt pga sin gode tid i sist løp, nå gjenstår det å se om den formen holder, jeg frykter en skrell i dette løpet og det kan lønne seg med litt oppdekking. Bak 9 er det temmelig vidåpent. 1 Pave Nova forbedret seg veldig sist og fra spor en kan den holde unna hester bakfra lenge. Jeg ville sett opp for 8 Dosarn som tross et dårlig løp sist faktisk er en av feltets beste hester.
Rank: 9 - 8 - 1






V65 - 5
Kaldblods 1640 meter. Her kan det lukte Garberg show med 9 Alm Faks Hannibal som har gått bra i det siste. Men jeg tror den skal få kamp når den vil forbi 4 Oddsi som står fint til med Blekkan i tømmene, det er tross alt sprint og om Blekkan går for tet kan det bli langt frem for Garberg.
Rank: 9 - 4 



V65 - 6
Varmblods 2140 meter. 9 Handsome Gent har endelig Blekkan i tømmene igjen, om det er noen fordel er vanskelig å si, men har gått bra i de to siste. Men jeg ville sett opp for 1 Confidence Brandi som nest sist slo halve feltet idag med samme kusk . Den står 20 meter bedre til idag og kan fort bli farlig, når den i tillegg har en oppadgående formkurve.
Rank: 1 - 9 - 4 - 7 - 8



Det var dagens tips til Leangen travbane, lykke til og husk å se innom KLINK BANKER sine facebook sider for flere tips til trav..










Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar