V5 Bjerke Travbane torsdag lunsj trav 11 juni 2015

V5 Bjerke er alltid spennende på torsdager. Idag har jeg vært så heldig å få låne tipsdronningen til Klink Banker Lill Iren Breiland sine tips til Bjerke.
Jeg setter over til Lill Iren.




Gjennomgang av de enkelte V5 løp på Bjerke travbane med travtips og vurderinger.



1avd: 
10 Lord Coron blir min knepne favoritt, har levert to bra innsatser etter pausen. 6 C.C. Noble Augustinu var god i årsdebuten men galopperte seg bort sist, blir farlig om den holder seg på beina.
Rank: 10-6-2-9-7




2avd: 
6 Tina Invalley blir min favoritt, ei hoppe med god kapasitet som har hatt utur i år. 3 Todays Shotgun var variabel i regi av Henrik Svensson, fungerer den blir den farlig her !! 1 Hambler's Amigo står fint til og blir skummel med åpning til slutt.
Rank: 6-3-1-8-4


3avd: 
2 Sweet Starlight er min frekke favoritt, har hatt en del utur og ikke fått uttelling, står i perfekt spor og er mitt drag her. 9 Robert Rambo er i fin framgang i Killingmo regi.
Rank: 2-9-3-10-6



4avd: 
9 Myhreng Jerker vinner normalt dette bare den legger igjen galoppskoa, var skikkelig bra sist og er ett bankerbud, 5 Skar Lotta har vært god og står klar til å overta om favoritten roter seg bort.
Rank: 9-5-1


5avd: 
1 Arc Bayou blir min banker for dagen, her tror eg Geir Vegard leder fra start til mål !!!!
Rank: 1


Kupongforslag.: 
1 : 10-6-2-9-7
2:  6-3-1-8-4
3:  2-9-3-10-6
4:  9-5-1
5: 1

375 kr.      
Lykke til alle mann. og kikk innom KLINK BANKER sine facebook sider for flere tips og diskusjoner om trav





Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar