V76 Bjerke travbane onsdag 10 juni 2015

Det er nok en gang onsdag og det betyr som vanlig V76 på Bjerke, denne uken blir det mye Bjerke med OGP i helgen dobbel V75 og masse moro. Men først skal vi gjennom 7 løp på Bjerke denne onsdagen.




Gjennomgang av dagens løp på Bjerke med travtips og vurderinger.


V76 - 1
Kaldblods hoppeløp 2140 meter. Dette er et åpent løp og ikke minst et hoppeløp, det er i realiteten 8 hester iallefall som kan vinne dette løpet. Jeg gir vinnerbudet i dette løpet til 8 Tuvasin som jeg synes gikk et strålende løp på Jarlberg sist , og slo favoritten 7 Mjølner Lykke, som nok hadde en dårlig dag på jobben, men dog ble klart slått av Tuvasin, som jeg tror er på oppadgående kurve. Mjølner Lykke har vært god lenge og kan være på vei inn i en formsvikt. Men jeg ville dekket opp med et var andre gode hester også, som kan ses i ranken. Og OBS 10 Løkki WIlma blir idag kjørt av Per Vetle Kals.
Rank: 8 - 5 - 10 - 7 - 9 - 4 - 3



V76 - 2
Varmblods 1609 meter auto. 3 Mr Renati gikk rett og slett dårlig med Kvasnes i tømmene, men det gjør den ikke med Gunnar Austevoll i tømmene, og den blir min klare favoritt i dette feltet, den har i tillegg også svært god verdi. For selv om den gikk dårlig sist, så har den forbedret seg voldsomt i de to sprintene den har hatt med Austevoll, den var ute i knallhardt lag på Jarlsberg nest sist, og laget idag er ikke på langt nær det samme selv om det er gode hester med her også. Motbud er 7 Mymanyouare og 11 Selmas Classic som i dag har Gundersen igjen i tømmene og det løste bra nest sist på raden. 1 Windy Ammik kan også være en utfordrer fra spor 1, den var ute i heftig lag sist på Bjerke, men den har ikke gått sprint siden den startet karrièren.
Rank: 3 - 1 - 7 - 11 - 12 - 2






V76 - 3
Varmblods monteløp 2100 meter. Monte er monte. Mye skjer i sånne løp det så vi blant annet på Momarken igår. Og i dette løpet synes jeg at Henriette Bye og 8 Rokko KD står fint til, den gikk perfekt sist på Bjerke og vant fra samme sporet. Jeg tror den kan gjenta det idag. Men det finnes noen motbud her og det kan lønne seg å dekke opp litt. 1 Madonna Rags gikk utrolig bra på langløp monte nest sist med samme rytter som idag, blir veldig skummel fra godt spor. 5 Ubert Mourotais, står også fint til og har den beste raden i feltet på monte. Og bakerst i feltet farlig uansett hest Siv Emilie Løvold på 10 MT Heavens Dream. Som har gått flere fine monte løp i Sverige.
Rank: 8 - 1 - 5 - 3 - 6 - 10 - 7 



V76 - 4
Kaldblods 2100 meter. Stallansatte auto. Dag Sveinung Dalen tilbake i sulkyen til 1 Åspe Prinsen det er jeg overbevist om betyr seier idag. Han og hesten ble kun slått av en god Lustra Loke på Jarlsberg nest sist. Jeg ser to eventuelle motbud, som på en god dag kan kjempe og det er 9 Teo og 4 Hof Lotta.
Rank: 1 - 9 - 4. 



V76 - 5
Varmblods hoppeløp 2100 meter auto. 9 Cedar Key gikk veldig bra i Norges debuten på Sørlandet, og er ventelig forbedret idag. Det står også en Hamre hest helt først i feltet, 1 Miss Endurance, den er også god, men og jeg stiller da et lite men. . Jeg tror at den kan hjelpe Cedar Key til å komme frem i feltet og det gjør at jeg setter 9 som favoritt. Men et motbud i dette løpet er Vidar Hop og 3 Tina Danstone, som fort kan lage litt rabalder der fremme, den har gått flere gode løp i det siste.
Rank: 9 - 3 - 1 - 7 - 11



V76 - 6
Kaldblods 1609 meter. Auto. Her lar jeg det stå til og kjører banker på 4 Alsaker Torres. den har imponert meg i de to siste, og står bra til idag . Og den er på vei inn i fin sommerform.
Rank: 4 - 3 - 6 - 7 - 2 - 1







V76 - 7 
VArmblods 1609 meter auto. Så sant ikke 8 Dejatiero blir strøket er det ingen grunn til å bruke noe mer blekk enn på den i dette løpet. Klink Banker.
Rank: 8 



Det var dagens tips til Bjerke travbane og ukens V76 , lykke til å husk å kikke innom klink banker sine sider for mere tips og diskusjoner.







Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar