V65 Forus travbane tirsdag 9 juni 2015

Idag har jeg vært så heldig å få eminente Stig Myhre fra Klink Bankers toppskikt til å ta tipsene til Forus. Vi har en spennende omgang med flere litt åpne løp og jeg setter herved over til Stig Myhre.







Gjennomngang av de enkelte travløp på Forus med travtips og vurderinger. 



1 avd ) 
7 Solør Svarten Bør vinne dette, er fort vekk 20 meter foran sin hardeste konkurrent 8 Bacchus ØK etter start. Speeder ned disse her 7 dager i uken om den er i orden. Banker!
Rank.: A 7 B 8 C 1 D 2-3-4-5






2 Avd ) 
Veldig lurent løp, vi krysser Alle! 5 Lidå ØK Ga en fin formbeskjed sist, og blir nok min knepne favoritt. Vidunderlige fartsressurser i den hoppa! 6 Komnes Judo latterlig lite spilt også, 3,5% i øyeblikket.. holder flott form å må passes!!
Rank:  A 5-7 B 6-3-1-2-4

3 Avd ) 
5 Åspe Viktor kan ikke få finere løp enn dette her, ett banker alternativ, men ingen utpreget vinnerhest.. og Gulli sveives ikke inn på bestilling lenger. 2 Modina kommer til å prøves i tet her, kan trille helt hjem. Vi prøver alle her og, da det er jevnere enn kryssene tilsier, vis da ikke Gulli bader d hjem.
Rank: 5 - 2 alle


4 Avd )
75% Volte, Rune Wiig og Forus... Lukter litt galopp jeg å prøver å få vekk 1 Dani Boko.. Bevares det blir en klar utgang, men er 2 på 40 meter som kan spurte godt, samt en luring som holder flott form 20 meter bak. Snakker da om 5 J Gold som elsker litt lengre løp, 7 indepentent O Som på normalform kan speede ned denne gjengen på oppløpet og hesten med det deilige navnet Gin N tanic 3!
Rank: A 1 B 5-7-3 C 6-4 D 2





5 Avd ) 
Feilfritt så vinner 8 Last Tsambika, bak henne er det vidåpent... Men jeg har ikke råd til kun en banker så jeg klemmer til! 8 Last Tsambika banker!
A 8 B 8-11-10-7 C 1-6-2


6 Avd) 
6 Fux Pride imponerte meg godt sist, trodde den måtte ha rygg over 2100 men viste seg fra en nydelig side. Nå er det sprint som er en fordel, men jeg tror ikke den når teten så jeg velger å syne den store favoritten med ett par luringer. 2 Pasha er nok det mest sannsynlige tetbudet, selger seg dyrt derfra. Løpet kan bli lagt i hendene på de to gamlingene i bakspor, 9 Outstanding Shadow og 10 Conway Holl kommer til å ha en polett og 2 de siste 300.. 4 Herecomesthesun kan dukke opp, og nå fortjener 8 Credicity seg en pinne. 3 Gary Hoist er den siste som får plass, går store ord om denne, så får vi se om det slår ut i blomst...


Det var dagens tips til Forus, lykke til Husk å kikke innom KLINK BANKER sine facebook sider for flere tips og gode trav diskusjoner.






Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar