V5 Momarken tirsdag 9 juni 2015

Velkommen til Momarken og for engangs skyld V5 kjøring. Vi har en superfavoritt i løp en, med Sagholen i sulkyen, det blir spennende å se om den innfrir. Ellers er de fire resterende løpene ganske åpne. Vi får håpe vi kan komme nær en løsning på kabalen idag.






Gjennomgang av de enkelte V5 løpene på Momarken travbane med travtips og vurderinger.



V5 - 1
Kaldblods 1640 meter. Her er det helt unødvendig å bruke mer enn en strek, og den går til Odd Arne Sagholen og 4 Nordby Balder, den skal vinne med den formen den er i. SÅ her sparer vi streker og penger.
Rank: 4







V5 - 2
Varmblods 2140 meter. Dette er et skikkelig møkkaløp, her kan hvem som helst vinne.. Og det er veldig fristene å anbefale alle knappen. Skal jeg ta en rå sjanse og si at utrifra kusk og hva han får til med hva som helst av hester om dagen. Ville jeg gi vinnerbudet til Eirik Høitomt og 7 Viva La Vida. Men her tror jeg det kun er heldekk som gjelder.
Rank: 7 og resten. 


V5 - 3
Kaldblods 2140 meter. Nok et møkkaløp, ingen hester som har feilfrie rader, ingen som har utmerket seg i det hele tatt. Her kan man like gjerne ta i bruk terninger. Men skal jeg komme med et rå tips også her så må det bli 2 Odd Hera, den fikk jeg en følelse for. Ellers så sitter høitomten bak en hest her også, gikk ikke topp sist, men andre gangen kan det går bedre med 4 Arvesølv. Men her er også min anbefaling heldekk.
Rank: 2 - 4 ALLE






V5 - 4
Varmblods 2140 meter. Vi får håpe dette kan være noe enklere å løse. Men det er ikke så lettløst dette heller men enklere.. Her tror jeg etter å ha gått gjennom at jeg kan anbefale en banker og det er Erland Holm og 2 Shiraz J.C, den var ute i alt for heftig lag sist i første etter pause på god tid, dette vil jeg påstå er feltets beste og laget idag passer den perfekt. Resten av felte er ganske ustabile.
Rank: 2 - 4 - 5 - 7 - 1


V5 - 5
Varmblods monte 2140 meter. Og på toppen av det hele så avslutter vi med et vidåpent monteløp. Hvor Kristine Kvasnes burde vinne med 3 Miss Fairytale, den burde være banker. Noen motbud kan være. 8 Geisha og 1 King Maltin. sistnevnte gikk et greit prøveløp og er god for bra tid på distansen.
Rank: 3 - 1 - 8 




Det var dagens tip til V5 på Momarken, lykke til. Husk å kikke innom KLINK BANKER sine facebooksider for flere tips og gode diskusjoner. om trav.






Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar