V75 Forus Travbane Lørdag 20 juni 2015

Idag er det endelig Forus travbane og V75. SYv spennende løp hvor løsningene ikke alltid er like åpenbare. Men jeg skal prøve å finne en akseptabel løsning som kan gi gevinster.





Gjennomgang av de enkelte travløp på Forus med travtips og vurderinger.



V75 - 1
Kaldblods 2040 meter. 8 Tomeld ØK er usikker om dagen. Løpet i Drammen var ikke akkurat betryggende og jeg tørr ikke la den stå alene på bongen, langt derifra. 7 Philip lyn burde være en reel utfordrer til  Øksenvad, det samme kan 10 Sjø Odin være. Mæland er alltid farlig på Forus, idag i tømmene på 3 Baytor. Jeg ville dekket opp litt i dette løpet.
Rank: 7 - 8 - 3 - 10 



V75 - 2
Varmblods 2040. 5 Cash Street burde ha en mulighet til å nå helt frem i dette løpet. Selv om det finnes motbud som 7 Jag Photo som gikk et sterkt løp sist og som tydelig er på oppadgående form. Se opp for 8 Oro Mission som har fått kuskeoppgradering og hesten er på full fart inn i sommerform.
Rank: 7 - 5 - 8 







V75 - 3
Varmblods 2040 meter. Med den formen 6 Toch Me Chili har vist i det siste setter jeg denne som vinnerbud i dette løpet. Den kan utfordres av flere andre hester, som 5 Alwaysinblackpedia som ikke har overbevist i det siste. 4 Nikka Broline er god, men heller ikke den har overbevist i det siste. Se opp for 7 Fast Girl som er god og som har Høitomt til en forandring i tømmene, det kan nå langt frem idag.
Rank: 6 - 7 - 4 - 5 


V75 - 4
Kaldblods 2040 meter. Her står 3 Ida V.A såpass bra til at jeg tror jeg gir henne vinnerbudet, de andre skal hente 20 meter og mer på en såpass god hest, det tror jeg de kan slite med. Noen motbud kan være 5 Mjølner Oda som har gått bra i det siste. 10 Nadine UN er nok feltets beste hest, men står langt bak i dag mot andre gode hester, skal ha en veldig god dag på jobben om den skal nå frem. Da har jeg mer tro på at Kolle og 7 Odine UN kan finne på noe, de er et bra team. Det er også spennende å se hva Tjoms og 6 Patsi er kapabel til idag.
Rank: 3 - 5 - 7 - 10 - 6 - 9 







V75 - 5
Varmblods 2040 meter. Her tror jeg det vil stå om to hester og det er 4 Fast Hooves med Wassberg og 5 Giant Super med Høitomt, disse to er ganske jevngode og i form begge to. En god outsider om den har løst galopp problemer er 7 Selmas Classic, som er i form, men som har slitt med ikke akkurat rent trav i det siste,.
Rank: 4 - 5 - 7 


V75 - 6
Kaldblods 1600 meter. Her knekker jeg til med en banker langt bak i feltet, 11 Kleppe Slauren er i kanon form og den runder ganske lett dette feltet her tror jeg.
Rank: 11 - 5 - 2 - 1 - 8


V75 - 7
Varmblods 2550 meter. Her er det flere gode hester, men Hamre og 1 Relight My Fire står såpass bra til og har gått gode løp i det siste på kjempetider og blir vanskelig å slå idag.Løpet er langt og gode hester kan bli trette.  7 Apollo Hornline er i feltet og kan utfordre, det samme er 11 Pasha som virker å være på oppadgående. 6 Fux Pride velger jeg å se litt opp for, med Nedrebø i sulkyen kan det bli bra på distansen idag. 2 Nozler er også en meget farlig hest på denne distansen idag..
Rank: 2 - 1- 7 - 6 - 11



Det var dagens tips til Forus Lykke til. Og husk å se innom KLINK BANKER sine sider på facebook.







Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar