V65 Biri travbane søndag 21 juni 2015

Søndagskjøring på Biri er ikke akkurat vanlig, men idag er det det. Og det tror jeg kommer til å bli en fornøyelse for oss spillere. Seks gode løp hvor mye er åpent og ingenting er avgjort før hesten har passert målstreken.





Gjennomgang av de enkelte travløp på Biri Travbane, med travtips og vurderinger. 


V65 - 1
Varmblods monte løp 1600 meter. Her er det svært fristende å si bruk alle knappen, her er det mange hester som kan kjempe om seieren, helt til siste slutt.Det er vanskelig å gi noe vinnerbud her, jeg tror flere hester må strekes for å være sikker. Jeg ranker de jeg føler må med i ranken.
Rank: 2 - 5 - 6 - 7 - 8 - 4


V65 - 2
Kaldblods 2100 meter. Her tror jeg 2 Sherikan og 7 Prinse Ulvi blir å se helt fremst på målfoto, hvem av dem foran den andre er litt vanskelig å si helt bestemt, men begge har vist form og 7 har hatt bra stigning i formen.
Rank: 7 - 2




V65 - 3
Varmblods 2100 meter. Her vil jeg anta at det står om fire hester. Og jeg tror at 7 Zola Classic vil trekke det lengste strået over mål. Motbudene er, 6 NY Zesty, 11 Nobuddy og 1 Netherlee Star, som alle har hatt en grei utvikling og burde være på høyde med Malmin i dette løpet.
Rank: 7 - 11 - 6 - 1




V65 - 4
Kaldblods 2100 meter. 8 Vestrings Vinni med Høitomt i tømmene er såpass spennende at jeg gir denne vinnerbudet. Noen motbud er 3 Tjøtta Mari som skuffet litt sist, men gangen før gikk veldig bra. Vær obs på 4 Omer Blessa som alltid går gode løp på Biri. Både 6 Lykke Sara og 7 åsafaksa kan henge med på en god dag.
Rank: 8 - 4 - 3 - 6 - 7




V65 - 5
Varmblods 2600 meter. Noen ganger må man ta noen sjanser og det gjør jeg i dette løpet hvor jeg setter Tengs og 2 Norse Ideal som favoritt i løpet, synes den har hatt fin utvikling i det siste. Tett fulgt av 1 Calvin Classic og 5 Unforgetteableshadow. 
Rank: 2 - 1 - 5



V65 - 6
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar