V5 Århus fredag 5 Juni 2015





Vi har vært så heldige å få lov til å bruke tipsene til den eminente Thomas Eie som er fast tipser på dansk trav på Klink Banker. Vi setter over til Thomas.

Hei og velkommen alle spillere, har funnet en herlig banker jeg tror bare kommer til å jogge rundt alle konkurrentene og vinne lekende lett.. noen dype objekter er også funnet!
Husk å besøke våre annonsører det er de som gir deg gratis gode travtips. 


Gjennomgang av de enkelte travløp på Århus travbane. Med travtips og vurderinger. 




V5-1: 
Vi åpner butikken med et litt mer åpent løp i mine øyne.. 2 Without You er favoritt og blir min spille favoritt også.. ikke umulig at det blir tidlig tet og derifra rekker det helt inn.. hesten har en fin form å avsluttet fint sist til en fin 2 plass.. 7 Andriesswagerman blir min luring i løpet.. avhenger av å gå feilfri å litt tempo framme, skulle det skje så ser jeg denne som vinner... 6 Tit er også en meget god og kapabel kandidat som fort kan ligge i vinnerhullet å smette opp å forbi en sliten Without You... 9 Notice me Dalimo , 5 Regina Skjold, 8 Rap AD skal også med på min bonge idag! 
Rank: 2-7-6-5-8-9






V5-2: 
Et løp hvor jeg velger og spille 3 hester.. ingen tvil om at 4 Bourbon Newport er den beste hesten i feltet om den bare fungerer.. dessverre så har den ikke vert på topp di siste startene og jeg vil gjerne se et løp å 2 til før jeg bankrer denne.. men plutselig har den dagen idag og bare legger feltet på rygg.. 10 Thunderstruck er en veldig kapabel hest det bur mye i men sporet er vrient... sko denne fått ryggløb å en fin posisjon utvendig å Bourbon har en dårlig dag da vinner Thunderstruck... luringen min i løpet blir 1 Remember De Hess som det bur så mye i men tryner hver gang jeg tipser dere for denne.. har en liten feelingen på at dette er hesten som kommer til å ligge i vinnerhullet å slikke rygg på Bourbon å en form svak bourbon å åpning for remember de hess siste 400m så speeder denne ned alle! kan være en skikkelig suser idag! 
Rank: 4-10-1


V5-3: 
Et litt mer åpent løp hvor jeg velger og tipse dere for 7 hester som skal på min bonge idag.. favoritten min i løpet blir 7 Radio Hall som er en kjapp hest ut og kan fort være med å slåss om teten.. får den teten blir det vanskelig å ta et par lenger på Radio Hall... Luringen min i løpet blir 2 Tarzan Gardenia som det bur så utrolig mye i.kommer til og få ryggløb tror jeg å får denne åpning til slutt da ,så tror jeg vi har en kupong renser... jeg sier bare ops! hestene 3 Search The Dream, 6 Love Express, 10 Sirid Toft, 9 Relax E.P og 12 Sensei Bob skal også med på min bonge idag!
Rank: 7-2-3-9-6-12-10





V5-4: 
Et lite felt med jevn gode hester.. her ser jeg hver en med sjanse og velger og trykke på alle knappen for å ikke ryke. her er eie usikker! 
Rank: ALLE!

V5-5: 
Da avslutter vi denne runden med en banker av hest nr 7 Gitti som jeg tror må brekke beina eller galoppere til den blir diska.. ser ingen andre hester med så mye kapasitet i feltet og tror derfor Gitti kommer seg til tet etter hvert å bare viser dem bakskoa.. 
EIE Bankrer!





V5A - Århus, fredag 5. juni 2015
1 2, 5, 6, 7, 8, 9
2 1, 4, 10
3 2, 3, 6, 7, 9, 10, 12
4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
5 7 Gitti* (US)
882 rekker x kr 1,00 = kr 882

Håper vi snakkes i lukene!
God Helg!
Helsning Thomas Eie






Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar