V65 Lindesberg, Sverige 5 juni 2015


Idag har vi også vært så heldig å fått hentet inn topp ekspertise på travkjøring i Sverige.Klink Banker tipseren Ole Kristoffer Magnussen har delt tips til Lindesberg sin V65 kjøring idag.  Vi setter over til Ole Kristoffer.




I dag er det V65 Lindesberg og sverige, og her skal vi hente mye penger..

Gjennomgang av de enkelte travløpene på Lindesberg travbane.Med travtips og vurderinger. 

V65-1:
3 POTEKIM har en topp mulighet her. Kommer seg mest sannsynlig til tet, og da er det ingen som kan ta han. Eneshe muligheten for favoritt fall da er 5 SHT BLACKPEARL som viste veldig for sist løp.
Rank: 3-5

V65-2:
Dette er virkelig åpent. Det er ikke mange hestene jeg ser som ikke har mulighet her. Mye urutinerte hester, favoritten blir vel 3 NICE SOUTHWIND og hvor typisk er ikke det at favoritten vinner ett så åpent løp?
Rank:  ALLE 12






V65-3:
Her kommer mitt kjempe drag for dagen. 11 ANDREA JOURNEY sporet taler veldig imot, og må få noen fine rygger underveis, men storformen er I annmarsj noe hun har vist de to-tre siste løpa. Og nå med Bjørn I sulkyen tror jeg dette kan bli bra. 3 CHRICCAN var veldig god sist løp, en lik innsats tror jeg ikke det er mange som klarer og ta han ned fra tet 8 BELOVED LOVE har ikke gjort det sånn supert bra I det siste. Feilfritt så har han en topp mulighet. 2 YBERGUE er en sterk fin hest som står fint til. Kommer tilbake fra en liten pause,passes.
Rank: 11-3-8-2

V65-4:
5 ZIRKON HOSS det er lenge siden han har vunnet nå, men det er også lenge siden han har stått så fint til mot så billig motstand. Tipp topp mulighet. 3 SONIAS DREAM skal nå ikke kommentere at hun har hatt fire strake starter på Bjerke ifra førstespor. Men hun gjorde det straks mye bedre når hun gikk løp i Sverige igjen. Det siste løpet i Norge gikk hun inn til ny rekord, og gjorde en kjempe bra innsats i siste løp. 10 SUPERMANN TOUR er veldig opp og ned. Når han er opp er han veldig god og kan vinne selv herifra.
Rank: 5-3-10







V65-5:
4 DIGGER ELIAS står trangt til her. Og jeg er redd for hva som skjer på startsiden. Løser det seg greit er dette en stor bankerkandiat. Siden man ikke kan tippe etter løpet,vil jeg ta med 9 RYDENS INDIGOBLUE vinner løp veldig snart. Har hatt litt stang ut og kommet på andreplass. Seieren kommer vært øyeblikk, distansen er ingen fordel men om han får ligge på rulle og får ett billig løp tar han ned ALLE
Rank: 4-9



V65-6:
om jeg er med til siste løp må jeg ta hjertemedisinen min. For her banker jeg 14 QUEUEAROW står fint til her og får han en fin start tror jeg løpet er kjørt. Har ennå ikke tapt i år, og gjort løpa sine bra. Jeg tror dette er KLINK BANKER!
Rank: 14QUEUEAROW



Kupongforslag. :
V65-1: 3-5
V65-2: ALLE 12
V65-3: 11-3-8-2
V65-4: 5-3-10
V65-5: 4-9
V65-6:14 QUEUEAROW

Det var dagens tips til Lindesberg travbane, lykke til. Husk å se innom KLINK BANKER sine sider for mer tips og gode travdiskusjoner. Og hjertelig takk til Ole Kristoffer for gode tips.








Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar